Lukujärjestys

Ryhmäliikuntatunneille otetaan rajoitettu osallistujamäärä, joten muistathan ilmoittautua etukäteen tunneille. Sivun alaosassa ilmoittautumisohjeet.

HUOMIO KOTIJUMPPAAJAT! STRIIMAAMME JUMPPIA BAND SOVELLUKSEN KAUTTA KOTONA JUMPATTAVAKSI. 

1.Rekisteröidy Bandiin band.us tai lataa sovellus. Voit mennä myös suoraan linkin kautta https://band.us/n/a7a44f56e2A3H

2. Pyydä liittyä mukaan ryhmään Kuntosali Keskikeho Gym. 

3. Jumppaa missä vain, kunhan sinulla on nettiyhteys käytettävissä. 

Tunnit kuuluvat vuosijäsenille jäsenmaksuun, 10 korttilaisilta veloitetaan kerta etänä tai voit osallistua kertamaksulla. 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 2.8. -8.8.

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55
Klo 18.15 Muokkaus 45 - MYÖS BANDISSA
Klo 19.05 Bodybalance 55 - MYÖS BANDISSA

PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45
Klo 10.30 Venyttely 45 - MYÖS BANDISSA
Klo 17 FasciaMethod 60- MYÖS BANDISSA

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 9.8.-15.8.

MAANANTAI

Klo 18 Bodycombat 30 - MYÖS BANDISSA 
Klo 18.35 Core 30 - MYÖS BANDISSA 

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 
Klo 17 Pyöräily 45
Klo 18 Bodypump 55
Klo 19.05 Kehonhuolto 45 - MYÖS BANDISSA

KESKIVIIKKO

Klo 17.10 Pilates 45 - MYÖS BANDISSA 
Klo 17.15 Bodyattack 30/55
Klo 18.15 Sh'bam 45

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55
Klo 18 Bodypump 55
Klo 18 Dance 55

PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45
Klo 10.30 Venyttely 45
Klo 17 FasciaMethod 60 - MYÖS BANDISSA 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 16.8.-22.8.

MAANANTAI

Klo 18 Bodycombat 30 - MYÖS BANDISSA 
Klo 18.35 Core 30 - MYÖS BANDISSA 

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 
Klo 17.10 Pilates 45 - MYÖS BANDISSA
Klo 18 Bodypump 55

KESKIVIIKKO

Klo 17.15 Bodyattack 30/55
Klo 18.15 Dance 55
Klo 19.15 Kehonhuolto 45 min - MYÖS BANDISSA

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55
Klo 18 Bodypump 55


PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45
Klo 10.30 Venyttely 45 - MYÖS BANDISSA
Klo 17 FasciaMethod 60 - MYÖS BANDISSA 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 23.8.-29.8.

MAANANTAI

Klo 18 Bodycombat 30 - MYÖS BANDISSA 
Klo 18.35 Core 30 - MYÖS BANDISSA 

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 
Klo 17.10 Pilates 45 - MYÖS BANDISSA
Klo 18 Bodypump 55

KESKIVIIKKO

Klo 17.15 Bodyattack 30/55
Klo 18.15 Dance 55
Klo 19.15 Kehonhuolto 45 min - MYÖS BANDISSA

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55
Klo 18 Bodypump 55
Klo 18.15 Muokkaus 45
Klo 19.05 Bodybalance 55

PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45
Klo 10.30 Venyttely 45 - MYÖS BANDISSA
Klo 17 FasciaMethod - MYÖS BANDISSA. 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU SYKSYLLE 30.8.->

MAANANTAI

Klo 17.15 Bodyattack 30/55
Klo 17.45 3x3 treenit 55
Klo 18.15 Sh'bam 45

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 
Klo 17.30 Bodycombat 30
Klo 18.05 Core 30
Klo 18.05 Bodypump 55

KESKIVIIKKO

Klo 18 Kahvakuula 55
Klo 18 Dance 55
Klo 19.05 Kehonhuolto 45 min 

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55
Klo 17.15 Pyöräily 45 
Klo 18 Bodypump 55
Klo 18.15 Muokkaus 45
Klo 19.05 Bodybalance 55

PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45
Klo 10.30 Venyttely 45 
Klo 17 FasciaMethod 60

SUNNUNTAI 

Yin Jooga 60 

Ajat tarkentuvat elokuun aikana. 

ILMOITTAUTUMINEN?


1. Voit ilmoittautua arkisin soittamalla klo 15-18 välisenä aikana tai lähettämällä tekstiviestin numeroon 0500 714 000 milloin vain.


PUHELINILMOITTAUTUMINEN viikonlopun ja maanantaiaamun tunneille päättyy perjantaina klo 18.


2. Kirjoittamalla nimesi salilla olevaan listaan.


3. Jäsenet voivat ilmoittautua netin kautta 24/7.


Muistathan, että tulet vain terveenä jumppaamaan ja huolehdit käsihygieniasta. Kiitos! 


Kuntosali Keskikeho Gym pidättää oikeuden muutoksiin

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuolustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

MOVE = Hyvän mielen tunti, jossa nostetaan sykettä ja treenataan lihaskuntoa kuminauhojen/kiekon avulla.

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CORE = CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

3X3 TREENIT = Tunnin treeni sisältäen keski, ylä-, ja alavartalon treenit. Tunnilla keskitytään 3 kulmakiveen: voimaan, hallintaan ja liikkuvuuteen.

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Lihaskuntotunti.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

BODYWEIGHT: Tunnilla treenataan ilman lisäpainoja pelkkä oma keho vastuksena. Haastetta löytyy niin aloittelijalle kuin kokeneemmalle treenaajalle. Tunti koostuu liikkuvuus/taito, voima ja viimeistely osuuksista.

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

PILATES: Kehonhallintamenetelmä, jonka pääperiaatteet ovat hallinta, hengitys, keskittyminen, keskustan käyttö, liikkeen virtaus ja tarkkuus. Tavoitteena parantaa ryhtiä, kehontuntemusta, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä vahvistaa syviä keskivartalon tukilihaksia. Sopii kaikille.

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.

MOBILITY: 30 minuuttia liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Mobility= Avataan lantion ja lapojen ahdistavia liikeratoja. Cntrl= Tasapainoa herkistäviä ja pitovoimaa lisääviä harjoitteita niin käsien kuin jalkojenkin päällä. 

TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 

LAVIS:, Hauska,helppo, hikinen tanssiliikuntatunti ilman paria. Tunnilla soi perinteinen  suomalainen lavatanssimusiikki.








Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 0500 714 000