Lukujärjestys

Tunneille otetaan rajoitettu osallistujamäärä, joten muistathan ilmoittautua etukäteen tunneille. Sivun alaosassa ilmoittautumisohjeet.

SYKSYN RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 31.8.2020 ->

MAANANTAI

Klo 9 Kuntojumppa 55 min
Klo 17.30 Bodycombat 30 min
Klo 18 Cxworx 30 min
Klo 18.05 3x3 55min *
Klo 18.40 Bodyjam 55 min (huom.aika)

* 3X3 TREENIT = Kehonpainolla tehtävä treeni sisältäen keski, ylä-, ja alavartalon treenit. Tunnilla keskitytään 3 kulmakiveen: voimaan, hallintaan ja liikkuvuuteen. Tunnilla ollaan SUKKASILLAAN.

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 18 Bodypump 55 min 
Klo 18.15 Pyöräily 45 min
Klo 19.10 Kehonhuolto 45 min 

KESKIVIIKKO

Klo 17 Bodyattack 55 min (23.9./30.9.)
Klo 18.05 Sh'bam 45 min
Klo 18 Kahvakuula 55 min

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 17.15 Sh'bam 45 min (syys-lokakuu)
Klo 18 Bodypump 55 min - EXTRA 24.9.
Klo 18.15 Reisipeppuvatsa 45 min
Klo 19.05 Bodybalance 55 min

PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45 min
Klo 9.30 Lavis 50 min
Klo 10.30 Venyttely 45 min
Klo 17 FasciaMethod 60 min (25.9./2.10.)

LAUANTAI

Vaihtuva ohjelma, ei joka lauantai.

SUNNUNTAI

SUNNUNTAI 27.9.

Klo 16 Lavis 50min
Klo 16.30 Bodypump 55 min
Klo 17.30 Yin Jooga 70 min

SUNNUNTAI 4.10.

Klo 16 Lavis 50min
Klo 16.30 Bodypump 55 min
Klo 17.30 Yin Jooga 70 min

Yin Jooga ja Lavis joka sunnuntai, jos ei muuta ilmoiteta. Muuten vaihtuva ohjelma.

ILMOITTAUTUMINEN?


1. Voit ilmoittautua arkisin soittamalla klo 15-18 välisenä aikana tai lähettämällä tekstiviestin numeroon 0500 714 000 milloin vain.

2. Kirjoittamalla nimesi salilla olevaan listaan.

3. Jäsenet voivat ilmoittautua netin kautta 24/7.


Muistathan, että tulet vain terveenä jumppaamaan ja huolehdit käsihygieniasta. Kiitos! 


Kuntosali Keskikeho Gym pidättää oikeuden muutoksiin

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuolustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

3X3 TREENIT = Kehonpainolla tehtävä treeni sisältäen keski, ylä-, ja alavartalon treenit. Tunnilla keskitytään 3 kulmakiveen: voimaan, hallintaan ja liikkuvuuteen. Tunnilla ollaan SUKKASILLAAN.

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Lihaskuntotunti.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

BODYWEIGHT: Tunnilla treenataan ilman lisäpainoja pelkkä oma keho vastuksena. Haastetta löytyy niin aloittelijalle kuin kokeneemmalle treenaajalle. Tunti koostuu liikkuvuus/taito, voima ja viimeistely osuuksista.

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.
 
TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 

LAVIS:, Hauska,helppo, hikinen tanssiliikuntatunti ilman paria. Tunnilla soi perinteinen  suomalainen lavatanssimusiikki.








Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 0500 714 000