Lukujärjestys

Tunneille otetaan rajoitettu osallistujamäärä, joten muistathan ilmoittautua etukäteen tunneille.

RYHMÄLIIKUNTATUNNIT 3.7.-31.7.




SUNNUNTAI 12.7.

Klo 17.30 Yin Jooga 60 min

Puhelinilmoittautuminen sunnuntain Joogaan päättyy perjantaina 10.7 klo 18. Jäsenet voivat varata paikan netin kautta 24/7. Tunnille otetaan 20 osallistujaa, joten varmistathan paikkasi ilmoittautumalla ennakkoon.

MAANANTAI 13.7.

Klo 18 Bodystep 30 min  
Klo 18.35 Cxworx  30 min 

10 kortilla 2 x 30 minuutin jumppaa 1 hinnalla.

TIISTAI 14.7.

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min 
Klo 18 Bodypump 55 min 


KESKIVIIKKO 15.7.

Klo 17.30 Sykecombat 30 min 
Klo 18 Cxworx 30 min

10 kortilla 2 x 30 minuutin jumppaa 1 hinnalla.

TORSTAI 16.7.

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 18.10 Reisipeppuvatsa 45 min
Klo 19.05 Bodybalance 55 min

PERJANTAI 17.7.

Klo 10 Bodypump 45 min 
Klo 17 Pilates 55 min

MAANANTAI 20.7.

Klo 17.30 Superbooty 30 min  
Klo 18 Pilates 45 min 

TIISTAI 21.7.

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 18 Bodypump 55 min 


KESKIVIIKKO 22.7.

Klo 17.30 Sykecombat 30 min 
Klo 18 Cxworx 30 min

10 kortilla 2 x 30 minuutin jumppaa 1 hinnalla.

TORSTAI 23.7.

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 18 Pyöräily 45 min
Klo 19 Bodybalance 55 min

PERJANTAI 24.7.

Aikataulu selviää myöhemmin.

MAANANTAI 27.7.

Klo 18 Reisipeppuvatsa 45 min

TIISTAI 28.7.

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min 
Klo 19.05 Bodybalance 55 min


KESKIVIIKKO 29.7.

Klo 17.30 Teho 45 min lihaskuntojumppa
Klo 18.15 Pilates 45 min

TORSTAI 30.7.

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 17.15 Pyöräily 45 min
Klo 18.05 Kahvakuula 45 min

PERJANTAI 31.7.

Aikataulu selviää myöhemmin.

ILMOITTAUTUMINEN?


1. Voit ilmoittautua arkisin soittamalla klo 15-18 välisenä aikana tai lähettämällä tekstiviestin numeroon 0500 714 000 milloin vain.

2. Kirjoittamalla nimesi salilla olevaan listaan.

3. Jäsenet voivat ilmoittautua netin kautta 24/7.


Muistathan, että tulet vain terveenä jumppaamaan ja huolehdit käsihygieniasta. Kiitos! 


Kuntosali Keskikeho Gym pidättää oikeuden muutoksiin

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuolustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Vauhdikas lämmittelyspinning, jonka jälkeen lihaskunto-osuus kiertoharjoitteluna. 

POWERBODY: Sisältää helpon alkulämmittelyn,jonka jälkeen lihaskuntoa,tasapainoa ja liikkuvuutta harjoittavia liikkeitä erilaisia välineitä käyttäen. Lopuksi lyhyt venyttely.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

BODYWEIGHT: Tunnilla treenataan ilman lisäpainoja pelkkä oma keho vastuksena. Haastetta löytyy niin aloittelijalle kuin kokeneemmalle treenaajalle. Tunti koostuu liikkuvuus/taito, voima ja viimeistely osuuksista.

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.
 
TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 








Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 0500 714 000