Lukujärjestys

Ryhmäliikuntatunneille otetaan rajoitettu osallistujamäärä, joten muistathan ilmoittautua etukäteen tunneille. Sivun alaosassa ilmoittautumisohjeet.

HUOMIO KOTIJUMPPAAJAT! STRIIMAAMME JUMPPIA BAND SOVELLUKSEN KAUTTA KOTONA JUMPATTAVAKSI. 

1.Rekisteröidy Bandiin band.us tai lataa sovellus. Voit mennä myös suoraan linkin kautta https://band.us/n/a7a44f56e2A3H

2. Pyydä liittyä mukaan ryhmään Kuntosali Keskikeho Gym. 

3. Jumppaa missä vain, kunhan sinulla on nettiyhteys käytettävissä. 

Tunnit kuuluvat vuosijäsenille jäsenmaksuun, 10 korttilaisilta veloitetaan kerta etänä tai voit osallistua kertamaksulla. 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU SYKSYLLE 30.8.-19.12.2021.

MAANANTAI

Klo 9 Kuntojumppa 55 (PERUTTU 6.12.)
Klo 17.15 Bodyattack 30/55 (PERUTTU 6.12.)
Klo 17.45 3x3 treenit 55 (PERUTTU 6.12.)
Klo 18.15 Sh'bam 45 PERUTTU 6.12.)

* Maanantaina 6.12 ei normaaleja lukujärjestyksen mukaisia tunteja. Jumpat ja henkilökunta huilii. Hyvää itsenäisyyspäivää! 

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 
Klo 18 Bodypump 55
Klo 18 Bodycombat 30
Klo 18.30 Core 30 

KESKIVIIKKO

Klo 17 Pyöräily 45
Klo 18 Kahvakuula 45
Klo 18 Dance 55
Klo 19.05 Kehonhuolto 45 (EXTRA 15.12.)

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55
Klo 18 Bodypump 55 
Klo 18.15 Muokkaus 45 
Klo 19.05 Bodybalance 55 

* 16.12 Bodybalancen tilalla Kehonhuolto 45.

PERJANTAI

Klo 9.30 Bodypump 45
Klo 9.30 Lavis 50 min (EXTRA 10.12.)
Klo 10.30 Venyttely 45
Klo 17 FasciaMethod 60 

LAUANTAI 

Vaihtuva tunti. Ei joka viikonloppu.

- 11.12 klo 9.30 Barreilu 55, Klo 10.45 Toiminnallinen kiertoharjoittelu 55. 

SUNNUNTAI 12.12.

Klo 17 Jooga 60 - SALILLA SEKÄ BANDISSA.

SUNNUNTAI 19.12.

Klo 17 Jooga 60 - SALILLA SEKÄ BANDISSA.

HUOM! Puhelinilmoittautuminen viikonlopun ja maanantain aamutunnille loppuu perjantaina klo 18. Jäsenet voivat varata paikan jumppiin netin kautta 24/7. Tiskin lukija ilmoittaa mahtuuko tunnille vai ei, jos et ole varannut paikkaa etukäteen.

ILMOITTAUTUMINEN?

1. Voit ilmoittautua arkisin soittamalla klo 15-18 välisenä aikana tai lähettämällä tekstiviestin numeroon 0500 714 000 milloin vain.


PUHELINILMOITTAUTUMINEN viikonlopun ja maanantaiaamun tunneille päättyy perjantaina klo 18.


2. Kirjoittamalla nimesi salilla olevaan listaan.


3. Jäsenet voivat ilmoittautua netin kautta 24/7.


Muistathan, että tulet vain terveenä jumppaamaan ja huolehdit käsihygieniasta. Kiitos! 


Kuntosali Keskikeho Gym pidättää oikeuden muutoksiin

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuolustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

MOVE = Hyvän mielen tunti, jossa nostetaan sykettä ja treenataan lihaskuntoa kuminauhojen/kiekon avulla.

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CORE = CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

3X3 TREENIT = Tunnin treeni sisältäen keski, ylä-, ja alavartalon treenit. Tunnilla keskitytään 3 kulmakiveen: voimaan, hallintaan ja liikkuvuuteen.

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Lihaskuntotunti.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

BODYWEIGHT: Tunnilla treenataan ilman lisäpainoja pelkkä oma keho vastuksena. Haastetta löytyy niin aloittelijalle kuin kokeneemmalle treenaajalle. Tunti koostuu liikkuvuus/taito, voima ja viimeistely osuuksista.

BARREILU:   Barren askelia hyödyntävä hauska treeni, joka laittaa tukilihakset koville. Vahvista jalat, pakarat ja keskivartalo tiukaksi menevän musan voimalla! Tunnin jälkeen olo on kuin ballerinalla ja ryhti kuin kuninkaallisella. Sopii kaiken tasoisille liikkujille!

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

PILATES: Kehonhallintamenetelmä, jonka pääperiaatteet ovat hallinta, hengitys, keskittyminen, keskustan käyttö, liikkeen virtaus ja tarkkuus. Tavoitteena parantaa ryhtiä, kehontuntemusta, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä vahvistaa syviä keskivartalon tukilihaksia. Sopii kaikille.

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.

MOBILITY: 30 minuuttia liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Mobility= Avataan lantion ja lapojen ahdistavia liikeratoja. Cntrl= Tasapainoa herkistäviä ja pitovoimaa lisääviä harjoitteita niin käsien kuin jalkojenkin päällä. 

TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 

LAVIS:, Hauska,helppo, hikinen tanssiliikuntatunti ilman paria. Tunnilla soi perinteinen  suomalainen lavatanssimusiikki.








Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 0500 714 000